Administratieve kracht bij IVOC-IREC vzw-asbl

IVOC-IREC geeft advies en organiseert opleiding voor bedrijven en (toekomstige) werknemers in de Belgische mode- & confectie-industrie.

Zo volgen o.a. meer dan 700 werknemers, leerkrachten en werkzoekenden per jaar een opleiding via IVOC-IREC.  Het is vooral voor de opvolging van deze deelnemers, dat we een vlot 2-talig (NL/FR) administratief talent zoeken.

Ben je georganiseerd, communicatief en hou je van een dynamische werkomgeving? Dan is deze job wellicht iets voor jou!

Jouw taken

  • Administratieve opvolging van opleidingen via e-mail en telefoon: inschrijvingen, zaalreservaties , communicatie met trainers, opmaak van deelnemerslijsten, kopiëren van syllabi, …
  • Ondersteuning bij de dagelijkse administratieve taken van collega’s: telefoons, e-mails, actualiseren van databases, bewerken van documenten, …
  • Coördinatie van aankoop, stockage en onderhoud van kantoorbenodigdheden en
    -apparatuur, catering en logistieke taken
  • Onthaal van bezoekers

Jouw kennis en vaardigheden

  • Je bent sterk in communicatie zowel mondeling als schriftelijk in het Nederlands en Frans.
  • Je kan vlot werken met Word en Excel.
  • Je bent een initiatiefnemer met een uitstekend organisatievermogen.
  • Je hebt oog voor detail, werkt nauwkeurig en gestructureerd.
  • Je bent een teamplayer en kan ook goed zelfstandig werken.

We bieden jou

  • een deeltijdse job in Zellik, op wandelafstand van het station
  • een marktconform loon met als extra’s: maaltijdcheques, groepsverzekering, telefoon- en woon-werk vergoeding
  • de mogelijkheid om extra opleidingen te volgen
  • een persoonlijke begeleiding en een opleiding on-the-job
  • een leuke werkplek met 6 fijne collega’s

Herken je jezelf in dit profiel en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Stuur je CV en motivatie naar Katrien Janssens, info@ivoc.be. We kijken ernaar uit je te ontmoeten!

IVOC-IREC waardeert diversiteit en moedigt alle gekwalificeerde kandidaten aan om te solliciteren